LEVERING AF PAKKER
• Hvor er min pakke?
Du kan tjekke, hvor din pakke befinder sig, ved at indtaste dit sporingsnummer (som du modtog i e-mailen om forsendelsen af din pakke) på følgende link: https://gls-group.eu/IE/en/parcel-tracking
• Hvor får jeg sporingsnummeret?
Vi sender trackingnummeret på din pakke i en e-mail, hvor vi informerer dig om forsendelsen og leveringen af din pakke. Sporingsnummeret er også inkluderet i de meddelelser, der sendes af GLS.
• Hvordan sender du pakker?
Til levering af pakker bruger vi GLS leveringstjenesten. Kuréren leverer pakken til den adresse, du skrev, da du bestilte. Pakkerne leveres på hverdage. Hvis du ikke er på adressen, når pakken leveres, modtager du alle de oplysninger, du skal bruge for at afhente pakken (i din postkasse eller via e-mail eller sms).
• Jeg har problemer med leveringen, hvad kan jeg gøre?
Vi er også tilgængelige på: [email protected]Vi vil med glæde hjælpe dig med at løse problemet og sørge for, at du får din pakke så hurtigt som muligt.
• Hvad er leveringsomkostningerne?
For ordrer på op til 299 KR er leveringsomkostningerne 49 KR.
For ordrer over 299 KR er leveringen gratis
• Der blev leveret beskadigede produkter
Hvis du ved modtagelsen af pakken opdager, at pakken er beskadiget, skal du give en besked, når du modtager pakken. Send os derefter detaljerne (herunder billeder) på [email protected] inden for 60 dage efter modtagelse af pakken. Vi vil kontrollere, om du er berettiget til erstatning med nye produkter, og give dig instruktioner i overensstemmelse hermed.
• Pakkeforsikring
Pakkeforsikring giver ro i sindet for kunder, der er bekymrede for deres leverancer. I tilfælde af beskadigede eller manglende produkter garanterer vi en løsning på vores regning, så du får de produkter, du har bestilt, så hurtigt som muligt.
• Spring køen over
Ordrer med “spring køen over”-tjenesten behandles og pakkes på prioriteret basis. På den måde kan du sikre dig hensynet til hurtigere levering af pakken.
KLAGER
• Jeg ønsker at returnere produktet. Hvordan kan jeg gøre dette?
I tilfælde af returnering af produkterne inden for 60 dage efter købet skal du informere os ved at skrive til [email protected]
Adresse for returnering af produkterne: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija.
Når du returnerer produkterne, skal du sørge for at medsende en udfyldt produktreturformular, som du kan finde HER.
Du kan læse mere om retten til at fortryde kontrakten eller de bestilte varer i Generelle vilkår og betingelser: https://www.naturesfinestfoods.dk/general-terms-and-conditions/
• Forkerte produkter i pakken
Hvis du har modtaget forkerte eller beskadigede produkter, bedes du give oplysninger (herunder billeder) inden for 60 dage efter modtagelse af pakken. Vi vil kontrollere, om du er berettiget til at få nye produkter til erstatning og give instruktioner i overensstemmelse hermed. Sørg for at angive dit ordrebekræftelsesnummer i emnelinjen, så vi nemt kan finde din ordre og behandle din anmodning med det samme.
• Manglende produkter
Vi er klar over, at det er vigtigt for dig at modtage hele ordren, så det er også vigtigt for os! Vi gør absolut alt, hvad vi kan for at sende din ordre til tiden og i god stand.
Kontakt os venligst på [email protected] inden for 60 dage, så vi kan sørge for at erstatte manglende produkter. Sørg for at angive dit ordrebekræftelsesnummer i emnelinjen, så vi nemt kan finde din ordre og behandle din anmodning med det samme.
OPLYSNINGER OM INDKØB
• Hvordan kan jeg bruge rabatkoden?
Ved ét køb kan du bruge én kampagnekode, som du indtaster i det sidste trin af købet, ved kassen.
• Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager e-mailen med ordrebekræftelsen?
Vores e-mails med ordrebekræftelse sendes automatisk, umiddelbart efter købet på vores websted. Hvis du ikke har modtaget den, skal du først tjekke din spam/junk e-mail.
Du kan have indtastet en forkert e-mailadresse på købstidspunktet, og i så fald bedes du kontakte os, så vi sammen kan undersøge, hvad der er sket. Sørg dog for at tjekke din spam e-mail først.